Obserwatorzy

sobota, 31 lipca 2010

Witam :)

Najpierw się pochwalę niespodzianką, którą dostałam od Damurka :)


Śliczna kartka, cudny wianuszek, który zawisł już w kuchni, pachnące mydełko w kształcie żółwika i gazetki :)
Danusiu dziekuję ślicznie :)))

***



Owalna serweta (ok.85/60) to prezent z podziękowaniem dla Jadwigi :) 
Jadziu, jest mi bardzo miło, że niespodzianka Ci się spodobała :)

***

Wczoraj miałam okazję poznać w realu kolejną blogowiczkę :) W drodze powrotnej z wakacji odwiedziła mnie Dysia z rodzinką :) Było bardzo miło i sympatycznie :) W prezencie dostałam śliczne, szydełkowe etui na telefon


Już się nim zaopiekowała moja córa :) A że Dysia miała wczoraj urodzinki to w prezencie dostała 


średnica ok.65 cm


Edytko dziękujemy za odwiedzinki i zapraszamy :)))


Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających :)

24 komentarze:

  1. :) Wszystko pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te serwetki wzbudzają we mnie zawsze niekłamany zachwyt, wiem, ile trzeba się nad nimi napracować. W dodatku nad takimi dużymi! Są przepiękne i kropka. Byłabym naprawdę zaskoczona, gdyby się którejś obdarowanej nie spodobał taki prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niesamowite przeżycia w tym roku! Jeśli dobrze liczę, to już drugie spotkanie w realu w te wakacje.Jesteś szczęściarą! Gratuluję.Powinnaś od czasu doi czasu zagrać w totka, nie to ,abym Cie namawiała do hazardu,ale szczęściu trzeba pomagać!
    Cukiereczki z górnej półki w obie strony.Super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super!!! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serwetki rozdajesz, więc nie dziw się ,że i ty cudeńka otrzymujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie niespodzianki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zaglądam do ciebie bo wiem ze zawsza zobacze cóś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się tylko zastanawiam kiedy Ty to wszystko zdążysz zrobić? Chyba śpisz z drutami i przez sen rach ciach kolejne oczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Było cudnie na odwiedzinkach...
    Zosia babeczka wspaniała, mąłżon szacowny też niczego sobie;)
    Latorośli aż zazdroszczę... takie dobrze ułożone;)
    A okolica w jakiej Zosia zamieszkuje... ech marzenie:)
    Serwetka przecudna - niespodziewana, więc tym bardziej miło było otrzymać:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są prezenty, które dostałaś i serwety, które podarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie Ty piękne serwetki robisz!!! A prezenty bardzo miłe.

    OdpowiedzUsuń
  12. super niespodzianki :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie jest poznać w realu osoby, które znały się z blogów. Etui piękne, serweta okrągła FENOMENALNA

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, dziękuję bardzo :)

    tkaitka - w totka niestety nie mam szczęścia :) ale może to i dobrze :)

    Janeczko - następnym razem, a mam nadzieję, że będzie następny raz wpadniemy do Ciebie z Edytką, bo teraz była dosłownie na chwilkę

    bestyjeczko - zapewniam Cię, że śpię normalnie, czasem może nawet zbyt długo :)

    Dysiu - do następnego razu :)

    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłaś przepiękne prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Zulu Twoje serwety są cudne. Prezenty wspaniale dostalaś. I to spotkanie w realu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj.Dziękuję z wizytę u mnie i BARDZO się cieszę ,że wyrażasz ochotę na kolejne odwiedziny. Ja też chętnie będę zaglądać do Ciebie. Gorące uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne prezenty sobie zrobiłyście :) :) :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serwetki wręczasz... Więc szczęściaro piękne rzeczy dostajesz ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie ... miło mi, że mój skromny prezencik Ci się podoba.
    Wszystkie prezenciki, które dostałaś są wspaniałe.

    Podziwiam Cię za robienie serwetek na drutach ... jedna piękniejsza od drugiej .... druty nie są mi obce ale tylko dwa a robienie na okrągło pięcioma! ... zdecydowanie wolę szydełko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne masz serwety, ale ta owalna to wymarzona na mój stół.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle ślicznych serwetek tu u Ciebie. Mojej rodzicielce ozy wyszłyby na wierzch z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno mnie tu u Ciebie nie było a tutaj tyle śliczności, że po prostu napatrzeć się nie mogę.... Jedna serwetka piękniejsza od drugiej... Są po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...