Obserwatorzy

czwartek, 8 lipca 2010

"Podaj dalej" zrealizowane

Witam :)

Do zabawy "podaj dalej" zgłosiły się: Beacik, NATI, Agata.
Paczuszka zawierała serwetkę, igielnik-zawieszkę, "niby" broszkę, kawę, czekoladę i pocztówkę :)
Niespodzianki wysłałam w zeszłym tygodniu, dostałam potwierdzenie, że dotarły, więc mogę pokazać :)

Serwetki:





średnica każdej serwetki to 36 cm

Szydełkowe igielniki-zawieszki:






"niby" broszki:







Różyczki są zrobione na drutach wg kursiku mordki, listki dorobiłam na szydełku, dodałam agrafkę, bo nie miałam zapięć broszkowych i powstały "niby" broszki :)

Obdarowanym niespodzianki ponoć się spodobały co mnie bardzo cieszy, bo to najważniejsze :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

23 komentarze:

  1. Fajnie mają te dziewczyny którym udało się do Ciebie zapisać. Ekstra prezenty dostały. Moje dopiero w realizacji, ale wreszcie ruszyłam. nie mogłam się zdecydować co to ma być;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoj, ale prezenty się dziewczynom trafiły. Serwetki szczególnie mi się podobają. Dziękuje za wizytę na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje serwetki na drutach to prawdziwe mistrzostwo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością są zachwycone z prezentów. Twoje serwetki sa cudne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. cалфетки твои что-то удивительное! очень красивые!!!! Девочки очень рады,я думаю!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygotowałaś śliczne niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne upominki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serwety, tylko nie wiem dla czego niby broszki przecież to śliczne broszki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :)

    Helena - spasiba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczności zrobiłaś...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. byłabym zdziwiona, gdyby się nie podobało obdarowanym.... Takie piękne rzeczy zrobiłaś ;-)) Pozazdrościć nowym właścicielką ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. ;-)
    serwetki prześliczne a igielniki urocze.
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności przygotowałaś. Ja jednak nie będę już zazdrościć obdarowanym, bo również znam smak Twoich serwet.
    Pozdrawiam, udanego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoje serwetki i muszę się pochwalić, że kupiłam sobie szydełko.... :) i teraz będzie tak, że moje szydełko będzie sobie leżało w pojemniczku a serwetki nadal będę podziwiała u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie ładne bardzo, ale już igielniki to zachwyciły mnie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam ślicznie :))
    jetel - łap za szydełko, niech się nie nudzi :) moje serwetki są na drutach :)

    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie robiłam serwetek na drutach,widze teraz ze to duzy blad.Sa efektowne i bardzo mi sie podobaja.Podziwiam Cie kochana i POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...