Obserwatorzy

poniedziałek, 12 lipca 2010

Bardzo miłe spotkanie

Witam :)

Od jakiegoś czasu odwiedzam blog Janeczki, bo jest tam bardzo sympatycznie i cudeńka można zobaczyć :) A do tego okazało się, że jesteśmy prawie sąsiadkami,  mieszkamy niedaleko od siebie, dosłownie kilka kilometrów :)
Dziś miałam wielką przyjemność poznać osobiście Janeczkę i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz :) Mogłam podziwiać na żywo cudne anioły, a na pamiątkę spotkania dostałam w prezencie śliczną szydełkową szkatułkę :))





 Ja Janeczce podarowałam serwetkę

średnica 45 cm


Janeczko dziękuję za bardzo miłe spotkanie :)))

29 komentarzy:

  1. Fajnie macie, ja jak na razie nikogo blogującego z moich okolic nie poznałam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. To przemile jak mozna kogos osobiscie poznac.Obie jestescie bardzo sympatyczne wiec zycze dlugiej i owocnej przyjazni.Te internetowe sa bardzo fajne i trwałe.Caluje Was obie

    OdpowiedzUsuń
  3. Było fajnie i liczę,że tak będzie dalej. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak.... tez podziwialam te szkatulki. Niezwykle utalentowana osóbka z tej Janeczki. Jestem pod ogromnym wrazeniem jej wydzierganych cudow. Zycze wam, by wasza znajomosc przerodzila sie w dluga i owocna przyjazn. Kto wie, moze stworzycie kiedys cos razem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania są wsaniałe:)Szkatułka jest prześliczna, a dla mnie nieodmiennie pozostajesz mistrzynią serwet:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej chwili myślałam, że to jest tort! Piękna szkatułka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie spotkania:) Fajnie jak się ma blisko taką bratnią artystycznie duszę:)
    Szkatułka super!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam druciane serwetki... ja niestety nie potrafię:( na drutach takich cudów... tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już zazdrościłam na logu Janeczki, to jeszcze teraz u Ciebie trochę powzdycham :-)
    Macie super, że mieszkacie tak blisko siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. zarówno szkatułka jak i serwetka są śliczne :)
    obydwie jesteście utalentowane ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa, tak spotkać bratnią duszę :) Życzę częstych tak wspaniałych chwil...a podarunki śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 talenty się spotkały, dzierganymi cudami się powymieniały :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze podziwiałam Twoje serwetki i należę do tych szczęściar co posiadają jedną z nich. Świetnie, że spotkałaś bratnią duszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Wam dobrze! I serwetka i szkatułka są śliczne.Teraz pewnie choć raz na miesiąc będziecie się spotykać.Pozazdrościć. Życzę spotkań, które będziecie długo wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to się fajnie zgrałyście ! Można pozazdrościć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne takie spotkanie :)
    I jakimi pięknymi rzeczami obdarowałyście się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie jesteście szczęściary:) Piękne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną serwetkę podarowałaś. Szkatułka też jest fajna. Podoba mi się taka wymiana swoimi pracami.
    Życzę następnych udanych spotkań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka piękna ta szkatułka :) wow

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłyście dla siebie śliczne prezenciki :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę spotkania z blogową koleżanką.Znając życie, to w moim mieście na pewno nikt kreatywny nie mieszka ;)
    Prezenty zrobiłyście sobie prześliczne. Zazdraszczam :)
    Zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego raczkującego bloga
    bizuterium.blogspot.com
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajnie....zazdroszczę tej szkatułki....cudna jest:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Aha, PS: mam pytanko :) W prawej kolumnie Twojego bloga widzę bardzo fajne candy "Kolejna podróż Edwarda Tulana". A moje pytanko brzmi: czy nie będąc zarejestrowaną na bloxie mogę zostawić pod tym candy swój komentarz? Czy może jest to niemożliwe i trzeba się zarejestrować? Albo czy jest jakiś kontakt do dziewczyny prowadzącej bloga, jakiś mail, coby za mnie się wpisała? Bo sama niczego nie znalazłam. Ja bardzo chcieć wziąć udział, ale nie mieć jak się zgłosić :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję wszystkim :)

    Avarill - co do candy książkowego to akurat na tym blogu trzeba się zalogować ( trzeba mieć konto na gazecie), żeby móc dodać komentarz.

    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję pięknie za odpowiedź! Taka mało obyta jestem z czym innym niż Blogspot... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki ten świat mały.Fajnie ,że poznałyście się na żywo-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo piękne prezenciki sąsiadki sobie podarowałyście...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, fajnie mieć taką bloogową znajomość, ja też mam i bardzo się z tego cieszę.
    pozdrawiam www.mojekrzyzyki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...