Obserwatorzy

wtorek, 27 lipca 2010

(*_*)


Witam :)

Dawno, dawno temu .... E, to nie ta bajka :)  Parę lat temu odkryłam w wielkim netowym świecie blogi i fora robótkowe. Najpierw podglądałam cichaczem, trochę później zaczęłam nieśmiało komentować i rosła we mnie chęć, by założyć własnego bloga, ale rosły też wątpliwości, o czym będę pisać, co będę pokazywać i kto tu będzie chciał zaglądać? Dziś wiem, że decyzja o założeniu bloga to była dobra decyzja :) Dzięki blogowi poznałam wiele nowych miejsc, a przede wszystkim  wiele nowych, utalentowanych, interesujących ludzi, z kilkoma miałam okazję poznać się w realu :)  Moje wirtualne miejsce odwiedziło ponad 15000 osób, cieszy mnie bardzo stałe powiększające się grono obserwatorów i osób, które zechciały zostawić po sobie ślad w postaci komentarza :)
Dla wszystkich odwiedzających


a dla komentujących dodatkowo całuski





Tak z ciekawości policzyłam komentarze i okazało się, że jest ich ponad tysiąc :) Odliczyłam swoje i usunięte komentarze i 1000-nym okazał się


Eve-jank poproszę o adres na mojego maila i odrobinę cierpliwości, a do Ciebie również trafi niespodzianka :)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odwiedziny, zapraszam ponownie i pozdrawiam serdecznie :)

41 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty !
    Dla Ciebie też całusy :)

    życzę Ci jeszcze wielu lat na blogu !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! To Ty jesteś już poważna blogowiczka!! Pozdrowienia od nowicjuszki i sąsiadki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim Gratuluje!...I bardzo mi miło jest, ale mnie zaskoczyłaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze,że wpadłaś na pomysł prowadzenia bloga ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje za wytrwałość. Mam nadzieje, że i ja troszeczke pociągnę z blogowaniem. Życzę wielokrotności tego czasu. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki miły jubileusz,Eve-jank z pewnoscią będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te całusy są rozbrajające Zulo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!:) Życzę kolejnych jubileuszy na blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego i kolejnych tysięcy komentujących!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zula, serdecznie Cię pozdrawiam i bardzo się cieszę, że również ja mogę tu zaglądać i zachwycać się Twoimi pięknymi pracami.
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :))) i życzę kolejnych tysięcy komentujących ...
    dla Ciebie też całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ja nie pamiętam kiedy zalozylam bloga po raz pierwszy ...szkoda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje! super ze zdecydowałas sie na zalozenie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też jest miło Cię poznawać,chodź od niedawna:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ze prowadzisz bloga,miło Cie odwiedzac! gratuluje tylu odwiedzających i komentujących.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja gratuluję :) A decyzja o blogowaniu była jak najbardzie trafna!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawda, że wspaniali są ludzie, których poznajemy przez blogi? :)
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowego jubileuszu; bloguj długo, długo - jak najdłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana,nastepnych odwiedzajacych i wielu komentarzy Ci zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zula, ale super liczby! Życzę szybkiego następnego jubileuszu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze raz gratuluje i życzę następnych tysięcy komentarzy.Dopiero do mnie dotarło .Zaraz do Ciebie napiszę na maila -pozdrawiam serdecznie i dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ tu całusnie:) życzę kolejnych tysięcy komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za kwiatki. Dziękuję za całuski.
    A Tobie i nam wszystkim tu zaglądającym życzę wielu jeszcze lat Twego blogowania, bo wtedy będziemy mieli dużo do czytania i zachwycania się.

    1000 gratuluję! Na pewno niespodzianka ją zachwyci:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wytrwałości i wielu ciekawych pomysłów, :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż Ci powiem :) - jak coś ciekawe i fascynyjące jest, a do tego w nietypowej oprawie, to każdy tu zawsze bedzie wracał, by odkyć coś nowego ...
    Ja na pewno !

    Pozdrowionka
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, tyle masz komentarzy, odwiedzających... GRATULUJĘ i życzę jeszcze więcej ;-)) dla Ciebie też ślę buziaki i pozdrowienia ;-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdeczności jubileuszowe !Życzę wielokrotności owego tysiąca, komentarzy miłych i dowcipnych:)))
    U Ciebie jest zawsze czym oko nacieszyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. 15 tys! Piękna liczba:) Gratuluję i twórz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  30. imponujące statystyki... ale u Ciebie jest czym sie zachwycać. Życzę ddługiego i owocnego blogowania:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też przyłączam się do życzeń, wielu obserwatorów, jeszcze więcej komentatorów i kolejnych lat blogowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepsze życzenia i kolejnych rocznic blogowania :)
    Ostatnio prawie nie robię serwetek (to chwilowe), ale z wielką przyjemnością oglądam Twoje dzieła :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ręcznie liczyłaś te komentarze??? Ło, jeny!
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję :)

    Koroneczko - tak, ręcznie :) Post po poście :)

    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szacunek :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisz dalej swojego bloga, bo fajny jest :) Będę tu częściej zaglądać.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulację z rocznicy bloga
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. O, a to niespodzianka :) Dobrze, że jeszcze Ci się liczniki nie zepsuły :) tyle komentarzy i tyle odwiedzin - pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...