Obserwatorzy

czwartek, 14 stycznia 2010

Wyróżnienia

Witam :)

Zostałam bardzo mile zaskoczona przez 

która wyróżniła mój blog, i to podwójnie przyznając mi takie odznaczenia:
 
 








Jestem bardzo zaskoczona, gdyż blog prowadzę od niedawna i tym bardziej jest mi miło :)

W moim czytniku jest bardzo dużo blogów, które namiętnie podglądam. Blogi starsze stażem mają na swoim koncie po kilka (naście) wyróżnień, dlatego po długich przemyśleniach postanowiłam przekazać wyróżnienia blogom, które też są od niedawna, a zapowiadają się ciekawie.
Zatem przekazuję wyróżnienia do:
Mój świat i hafty
Duditki
Srebrzystej
Roszpunki
A...nulki 
Maty
Gwiazdki
Mamynicolki
Anisy
Alushki

Jeszcze raz dziękuję Mrofce  :)


7 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie, jestem w niemałym szoku :) Ciesze sie oromnie, że komus podobaja się moje dzierganki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dodały one skrzydeł, cieszę się, że i Tobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) jest ono tym cenniejsze, że to moje pierwsze, a przygodę z blogiem zaczęłam nie dawno.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję, dziękuje i jeszcze raz dziekuje!!!
    Będzie to dla mnie najważniejsze bo PIERWSZE wyrożnienie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie!!! Moje pierwsze zresztą :) Dziękuję również, że gościsz u mnie czasami :) Fajnie, bo dzięki temu ja mogę poznać Twoj blog i twoje cudeńka, które tworzysz :)) Pozrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dziękuję Mrofce, cieszę się, że Wy się cieszycie i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...