Obserwatorzy

niedziela, 10 stycznia 2010

***

Witam :)

Na początku chcę bardzo podziękować za to, że odwiedzacie mojego bloga (co widać po liczniku), a w szczególności za dobre słowa pozostawione w komentarzach :)
Na polu robótkowym powstały jeszcze dwie pary skarpet, ale są tak podobne do tych , które pokazywałam ostatnio, dlatego też nie będę ich pokazywać.

Kupiłam ostatnio włóczkę



 

Kolor ciemna zieleń. Zaczęłam robić sweter dla syna, włóczka bardzo przyjemna w robocie.
Na razie mam tyle


I pewnie trochę potrwa dzierganie, bo to rozmiar XXL na 182 cm wzrostu.


11 komentarzy:

  1. Cudny kolor.
    Ale model,182cm wzrostu, to jak dwa mniejsze wydziergać;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał , no to "kawał roboty" cię czeka, choć już to co masz to nie jest mało
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No to cierpliwości życzę w dzierganiu...ale ci chłopak wyrósł,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. to masz duzo pracy przed sobą ale szybko ci idzie więc pewnie lada dzień zobaczymy efekt końcowy :).

    Mój mąż ma prawie 190 cm przy czym około 115 kg, to dopiero byłby sweter hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz zapał, szybko go skończysz. czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na drutach nie umieć, buuuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Zulciu :)
    Szydełkowa choineczka strasznie mi się podoba, jest cudna! :)
    Że też ja nie szydełkuję :(
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po wyróżnienie do mnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za Wasze wsparcie :)
    AgnieszkaMD - dużej różnicy między Twoim mężem, a moim synem nie ma ;)

    MROFKA - zapał jest, ale wielkość swoje robi ;) Dziękuję bardzo za wyróżnienie!

    ALEXA - dziękuję, może spróbuj, ja też od niedawna szydełkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja podziwiam ze takie duze projekty :D Zrobilam w zyciu 2 swetry na drutach i to byl koniec mojej pasji ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...