Obserwatorzy

piątek, 8 października 2010

Tydzień pełen niespodzianek

Witam :)

Ten tydzień obfitował w niespodzianki od Was. W poniedziałek listonosz przyniósł mi dwie przesyłki.
Pierwsza to wygrana niespodzianka w candy u mordki  - markery do drutów :)






Dziękuję :)))

Druga przesyłka to też wygrana w candy, tym razem u Beli - gazetka robótkowa :)




Dziękuję :)))

W poniedziałek też okazało się, że zostałam wylosowana w candy u Teni i w czwartek już miałam wygraną u siebie - gazetki robótkowe i dwie śliczne kartki ręcznie zrobione :)


i zbliżenie kartek


Dziękuję :)))

Dostałam jeszcze jedną przesyłkę, jak się okazało po otwarciu koperty to niespodzianka z zabawy "podaj dalej" od Matricarii - same cudeńka :)


to wyciągnęłam z koperty


takie cudeńka ukrywały się w woreczku :)

śliczna podstawka :)


zbliżenie haftu na woreczku

super kartka :)

i wszystko razem :)

Dziękuję :)))

W czwartek dostałam sms'a od Janki, że czeka u niej na mnie niespodzianka od helksy- i tu całkowite zaskoczenie: co? z jakiej okazji? dlaczego? Otóż okazało się, że Ewa lubi robić niespodzianki i to jest taka niespodzianka całkiem bez okazji :) Jak odbiorę od Janki to Wam pokażę, a na razie możecie zobaczyć tu :)
Dziękuję :)))

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

33 komentarze:

  1. Dostałaś przepiękne rzeczy.Gratuluję Ci serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mialas niespodziankowo prezentowe dni! super! Fajne rzeczy dostalas, i te praktyczne i te cieszace oko :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i niespodziankowa Twoja poczta;)
    Gratuluje wygranych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. SZCZĘŚCIARA !!!
    piękne prezenty dostałaś :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało kto ma takie szczęście jak Ty. Pozdrawiam i czekam na odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę!!!Tyle prezentów??Szczęściara z Ciebie;))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz być zadowolona, lubimy prezenty, prawda?
    Śliczności dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :)
    Basiu - pewnie, że lubimy :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ci się poszczęściło, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, jesteś szczęściara. Może zagraj w Lotka, zostaniesz milionerką.
    Gratuluję wspaniałych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściara z Ciebie, gratuluję tylu pięknych prezentów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. No ,no ale wspaniałości.Super dostawać takie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluj!!! To się nazywa mieć szczęście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara !!! Piękne prezenty. A te gazetki na pewno Ci się przydadzą :)Cieplutkie pozdrowienia posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie miło. Same niespodzianki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że przesyłka dotarła i że jej zawartość Ci się spodobała :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ wysyp piękności! Gratuluję Zosiu :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję że niespodzianka się podoba i że bedziesz markerów używać np do serwet bo robisz śliczne - czego Ci zazdroszczę.
    Uwielbiam zaglądać do Ciebie i podziwiać je :) i cieszyć poprostu oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęściara z Ciebie dostałaś całą masę cudnych niespodzianek, gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Same śliczności dostałaś. Gratuluję!
    Niech ta passa na upominki trwa i trwa...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje piękne prezenty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za informację :) Właśnie siedziałam i sprawdzałam dlaczego nie działa, no i znalazłam.
    Ale pięknych prezentów całe mnóstwo dostałaś :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ Ty masz farta:) Powinnaś w totka grać;) Piękne te wszystkie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że szczęście do prezentów Cię nie opuszcza. Pozdrawiam i zapraszam do mnie pod nowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  26. No i co ja mam powiedzieć...gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej ile prezentów!!! Zulu chyba masz super humorek po takim dniu prezentowym. Cieszę się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Wam :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. same wspanialosci!!!!Az milo czekac na listonosza :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oooo, ale wysyp prezentów - listonosz się nachodził :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki :) Listonosz do mnie dojeżdża samochodem, to ciężko nie ma ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...