Obserwatorzy

wtorek, 19 października 2010

:-)

Witam :)

Zawitał dziś do mnie listonosz, przyniósł rachunki, a przy okazji dwie przesyłki od Was :)

Pierwsza to wygrana w zabawie zakładkobranie zorganizowanej przez Vilemoo,  cudna motylkowa zakładka, specjalnie dla mnie :) Dziękuję ślicznie :)))




Druga przesyłka była od Beacik . Umówiłyśmy się na prywatną wymiankę, ja dla Beaty robiłam ten beret , a Beatka dla mnie niespodziankę, bo ja bardzo lubię niespodzianki :) I dziś dostałam śliczny haftowany obrazek :) Dziękuję ślicznie :) Niestety, mimo usilnych starań Beaty,  szybka nie wytrzymała trudów podróży, dlatego zdjęcie obrazka bez szyby.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich :)

22 komentarze:

  1. Ooo... U Ciebie też dziś dzień paczusiowy ;-)) Słodka zakładka, i pani też kapitalna. (To na poczcie chyba musieli świ.... rzucać tą przesyłką, wstrętni bywają...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te prezenciki i też uważam, że niespodzianki są najfajniejsze:)
    No proszę, jest kawusia i coś do kawusi.Tylko wygodny fotel,dobra książka,kawka,czekoladka i pełny wypoczynek:)pozazdrościć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda rameczki:( ,a prezenciki ładniutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka, też mam takie haftowane;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. taaak - nie ma jak niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś super niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo :)

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olá Zula,
    Estes bordados estão lindos.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie niespodzianki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie to nie baktusik, chociaż może i podobny. Sama wymyśliłam, sama wymodziłam - taki delikatny w nim kant...
    Jakie ładne prezenty dostałaś!
    Miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo :)

    Muito obrigado :)

    Iwona - tak mi się skojarzył z baktusem, właśnie przez ten kant :) Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam?

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna niespodzianka. Pozdrawiam serdecznie i dzięki za miłe słowa u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu, jak znajdziesz wolną chwilkę, zapraszam do mnie, czeka na Ciebie niespodzianka - wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Iga - dziękuję ślicznie :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ śliczności dostałaś.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale z Ciebie szczęściara :) Milutkie prezenty :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...