Obserwatorzy

czwartek, 10 lutego 2011

Wymianka z Aneladgam cz.II

Witam :)

Umówiłam się z Magdą na prywatną wymiankę, pisałam już o tym w tym poście.
Przed świętami dostałam od Magdy chustecznik w ramach "zaliczki" wymiankowej, a w tym tygodniu dostałam


ozdobne pudełeczko - już je córka przygarnęła na swoje błyskotki :)
dwie serwetki z szydełkowymi obrączkami

dwie gazetki

pocztówkę ozdobioną serduszkiem
i  czekolady do picia.
i jeszcze raz prezent w całości

Madziu, jeszcze raz dziękuję za wymiankę :))

***

Stopniowo nadrabiam zaległości w czytaniu Waszych blogów, przepraszam, że nie zawsze zostawiam komentarz, ale jak wyjdę na prostą postaram się na bieżąco komentować :) I mam jedną malutką prośbę do Was - uwolnijcie komentarze. Już taka akcja była w zeszłym roku, sporo zrezygnowało z weryfikacji słownej, ale jeszcze na wielu blogach się pojawia i wpisując ten ciąg liter przeważnie się mylę, co jest strasznie denerwujące ;( Jak ktoś nie wie, jak wyłączyć weryfikacje niech zajrzy do Ewy, która opisała jak to zrobić. Z góry dziękuję :)

Pozdrawiam serdecznie

29 komentarzy:

  1. Super prezent dostałaś!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję, było mi bardzo miło :)
    Czy mogę pokazać Twoje zdjęcia u siebie, bo nie zrobiłam fotek, a Twoje takie piękne...?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka - dzięki :)
    Aneladgam - mi też miło :) A zdjęcia oczywiście możesz pokazać :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prezenty dostałaś :)
    u mnie chyba nie ma tej weryfikacji słownej, ale na wszelki wypadek sprawdzę ;)

    Pozdrawiam Zulo :))
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Byłam, są literki do wpisania ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu uwolnię:) Szczerze mówiąc mnie też to denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenciki dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny prezent :) ja te swoje literki w kosmos poślę ;) o ile mi się uda :) zapraszam na przetestowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,Zosiu-ja juz uwolnilam daaawno.Mnie to tez wkurza,jak musze jakies glupie wydumki wpisywac sto razy,bo pomylilam jakas jeszcze glupsza literke.
    Prezenty dostalas fajne.Gratulacje!
    Pozdrawiam-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne prezenty pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ja też uwalniałam komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenciki. A ja zapraszam do siebie na mega candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwie się Twojej corce ze zagospodarowała sobie pudełeczko,sliczne rzeczy dostalas,pozdrawiam Cie,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prezenty , pudełeczko cudne, dużo jeszcze tych weryfikacji, tyle razy się pomyliłam, bo żeby to jeszcze wyraz był, a to bzdety jakieś :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale nasza Zosia "nachapała" się, nie za duzo jak na jednego człowieka?- hihi

    Zosiu musisz podejść z wyrozumiałością do weryfukacji obrazkowej. Ja mam bardzo często zaatakowany blog spamami i co dziwne w te same wpisy się wpychją, tak jakby miały swoje ulubione zaklepane miejsce. Ja wprawdzie weryfikacje obrazkową usunęłam, ale co z tego jak spamy nie odpuszczają. Więc moje drogie Słoneczka nie myślcie, że weryfikacja obrazkowa jest tylko dla utrudnienia zycia komentującym.

    OdpowiedzUsuń
  16. ...same słodkości śliczności!!!Pozdrawiam cieplunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  17. Zula dzięki, ze poleciłaś moją notkę o weryfikacji obrazkowej. Słówko dopisze jeszcze. Prawie rok prowadzę bloga. Weryfikacje usunęłam w pierwszym dniu blogowania. Nigdy nie miałam żadnego ataku spamu. Dlatego zalecam, żeby usnąć tą weryfikację.Wielu blogowych znajomych też nie ma weryfikacji i tez ich żaden spam nie atakuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne prezenciki otrzymałaś.
    Te które wysłałaś też są super! Jeszcze raz na nie zerknęłam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tych śliczności :-)) piękne upominki dostałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Infantylna paczuszka.Nie wiadomo co z tym zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wełniana skarpetka - dzięki :)

    barbaratoja - dziękuję :)

    Mrs. Knitters - dzięki, wpadnę na pewno :)

    Halinka - dzięki :) Ja też się zawsze mylę;)

    molcia, anust - dzięki :) cieszę się bardzo :)

    AiraArt - dzięki :) zaraz biegnę na Twój blog ;)

    alusia39-kokusia - dzięki :)

    theyooka - dziękuję :) właśnie, żeby to chociaż jakieś sensowne wyrazy były...

    Jolad6 - dobrego nigdy za wiele ;) Co do komentarzy rozumiem, że każdy zrobi jak uważa, ja nikogo nie zmuszam, jedynie proszę. Spam jest uciążliwy, dobrze to rozumiem, chociaż ja sama prawie zaraz na początku blogowania usunęłam weryfikację i jak dotąd nie miałam problemów ze spamem ;)

    eve-jank - dzięki :) Ja też nie miałam problemów, ale rozumiem Tych, którym się to przytrafiło, dlatego tylko proszę o spróbowanie.
    Link podałam, bo masz to fajnie rozpisane, a dużo nowych blogowiczów nawet nie wie, że to ma :)

    Anioły Anielki, Terra, Oaza - dziękuję i pozdrawiam :)

    Anonimowy - to jest prezent dla mnie, nie dla Ciebie, a dla mnie on nie jest infantylny. Szkoda, że brakuje Ci odwagi, by się podpisać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zosiu- moja kochana. Tu nie chodzi o fanaberie, że się chce mieć weryfiukację obrazkową. W moim przypadku spam 2 razy w tygodniu atakuje- taka się urodziłam pod "szczęśliwą" gwiazdą.
    A za to że nie wykasowałaś komentarza Anonima to cię bardzo szanuję- uniosłaś sie ponad czystą zawiść. Napisała go chyba osoba, która nic swoimi ręakmi nie stworzyła- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać że z wymianki nie tylko ty skorzystałaś ale i coreczka coś podchwycila..czyli wymianka udana..gratuluje pozdrawiam TUE_
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne, zwłaszcza te podełeczka na błyskotki. Pozdrawiam cieplutko
    aga23034

    OdpowiedzUsuń
  25. Madzia przygotowała Ci super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zula, chciałabym zaprosić cię do zabawy - 10 ciekawych faktów o sobie, info na moim blogu - http://mrs-knitters.blogspot.com/2011/02/10-faktow-o-mnie-10-random-facts-about.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezenciki wymiankowe wspaniałe a to pudełeczko jest prześliczne i wcale sie nie dziwię że córa je przygarnęła:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie słodkości, że żal duszę ściska...Ciągle za mało z siebie daję, to i tak mam.
    Pojawiasz się i znikasz.Chciałam bym tak jeden post na tydzień, ale jakaś niewidzialna ręka ciągnie mnie do komputera...A i tak nie zawsze na czas u wszystkich jestem...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...