Obserwatorzy

niedziela, 7 lutego 2010

Wyróżnienie i ...

Witam,

Mrofka wyróżniła mój blog pięknym znaczkiem:
 
 Dziękuję ślicznie :)
Podglądam, obserwuję i odwiedzam mnóstwo blogów, wszystkie zasługują na wyróżnienie, bo każdy ma w sobie to "coś".
Tym razem jednak  wyróżnienie przekazuję do:




***
Sweter skończyłam już jakiś czas temu, ale najpierw dopadło mnie choróbsko, potem musiałam dość długo przekonywać syna, żeby zrobić zdjęcie, a i tak zdjęcia wyszły, tak jak wyszły, lepsze nie będą, bo z telefonu nic więcej nie wycisnę ;)


 
 


  


 


10 komentarzy:

  1. Jak nic te wyróżnienia mnie rozpieszczą! Będę chodziła z głową w chmurach.......Ach! Jak się cieszę, że mój blog się komuś podoba! To dodaje skrzydeł! Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten sweter, faktycznie zdjęcia kiepściutkie ale jak na zdjęcia z telefonu to całkiem ładne.
    Zastanawiałam się , co z Tobą a tu okazuje się, ze pochorowałaś się. Mam nadzieje, że powróciłaś do zdrowia i z nowymi siłami , nowym zapałem rozpoczniesz nowy etap robótkowy (przecież wygrałaś candy i teraz z włóczki musisz coś zrobić).
    Dziękuję Ci za tła, to dzięki Tobie wiedziałam gdzie je znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za przemiłe wyróżnienie!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia! Piękny sweter wydziergałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest super i fajnie wygląda na modelu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter :) dziękuję ślicznie za wyróżnienia ( już drugie od Ciebie) dołączyłam je do pozostałych. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek cudo, nie choruj, trzymaj się ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie ... czuję się zaszczycona ... świetny sweterek (nigdy nie lubiłam robić męskich swetrów) ... trzymaj się zdrowo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...