Obserwatorzy

czwartek, 9 grudnia 2010

Wymianka z Agnieszką

Witam :)

Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Agnieszką na prywatną wymiankę. Agnieszce spodobały się serwety na drutach i frywolitki, a że dla mnie technika decoupage jest obca i nie krzyżykuję, to właśnie coś z tych technik miało się znaleźć w przesyłce.
No i dostałam same wspaniałości, lojalnie uprzedzam, że zdjęć będzie mnóstwo :)

wszystko razem


śliczny bieżnik z aniołkami :)

zbliżenie na haft :)

ozdobna deseczka :)

serduszko :)

szyte pierniczki :)

pachnący woreczek :)



trzy gipsowe aniołki :)


bombka karczoch :)
słodkości i życzenia.

a tak się prezentuje bombka na stojaczku :)


A ja przygotowałam taki upominek



serweta owalna 66/41 cm
+ dwie małe okrągłe, ale je już pokazywałam na blogu, to nie będę się powtarzać :)

frywolitkowe zawieszki
śnieżynka wg schematu Midii




dzwoneczek, choinka, aniołek, serduszko
inspirowane schematami z netu

skarpetki Mikołaja - schemat można znaleźć na blogu wiki45a

 szydełkowa choinka :)
+ życzenia, słodkości i trochę przydasi.

Agnieszko, jeszcze raz dziękuję Ci za wszystkie wspaniałości, za super wymiankę :)

Pozdrawiam serdecznie :)

30 komentarzy:

  1. Zosiu wiesz że mnie tez sprawiłaś wielka radość.Jeszcze raz wielkie dziekuję za wspaniałą wymiankę.Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  2. no kurka wodna ale zescie sie dziewczyny obdarowaly .no normalnie zazdrosna jestem no.krzyzykowe aniolki beda snily mi sie po nocach

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty dla siebie zrobiłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarby za skarby :o) A ja jeszcze chcę nadmienić, że rewelacyjne robisz frywolitki, Zosiu :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko,ale cudowności,z takich prezentów to dopiero radość jest :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no cuda, cuda, ja tez chetnie zrobię z Toba wymiankę:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu:)
    Slicznosciami sie obdarowalyscie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I....takze sie zapisuje na wymianke frywolitkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. AgnieszkaM - cieszę się bardzo i dziękuję :)))

    majowababcia, Justyna(Sarmatix) - dzięki :) Też się cieszę :)

    Middia - dziękuję :)Jest mi bardzo miło usłyszeć (przeczytać) takie słowa od mistrzyni :)

    Ulkaaz - dzięki :) Wielka radość :)

    anust - dzięki :) Odezwę się na maila albo Ty napisz :)

    Margott - dziękuję :)Odezwij się na maila :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam prywatne wymianki
    obie bylyście hojne wobec siebie!
    gratuluje Oazie wygranej pocieszajki od ciebie
    ...widziałam ,widziałam niestety w pore komentarza dodac nie mogłam ,brak impulsów -)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka :) Nawet nie śniłam, że na szydełku można wyczarować taką cudowną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna wymianka mnie jednak powaliła na kolana serweta zrobiona przez Ciebie.
    Błagam o wzór muszę machnąć to jeszcze przed świętami plissss
    marzena@police.pl
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie jesteście już przygotowane do Świąt;) Pięknie się wymieniłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. agajaw - dzięki :) Wymianki są super :)

    Mrs. Knitters - dziękuję :) Można, można :)

    Kankanka - dziękuję ślicznie :)

    Lacrima - dziękuję :) Mail poleciał :)

    atteo - dziękuję :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Normalnie padłam przed monitorem! :)
    Wszystko piękne ale moje serce zakochało się w aniołkach i tej niesamowitej choince. Jeszcze takiej w życiu nie widziałam...
    To najpiękniejsza choinka na świecie!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  16. piękności zrobiłyście dla siebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu,dostałaś same śliczności, ale też i sliczności wysłałaś.Gratuluję.Jaga
    www.jagmat60.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczy można pogubić!
    Nie wiem co piękniejsze!
    Najbardziej podoba mi się karczoch i frywolitkowa choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze ci tej ozdobnej deski i musze przyznac ze powalila mnie zrobiona przez ciebie serweta...no no poszłysci na calosc ..pogratulowac rozmach jak i talentu obu paniom..

    OdpowiedzUsuń
  20. To FANTASTYCZNA WYMIANKA,ZOSIU:-)
    Acchhhh..te Twoje SERWETY...mmmmmmm...:-)
    Caluski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, faktycznie - super wymianka! śliczne rzeczy przygotowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności i wysłałaś i dostałaś.Super wymianka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna wymianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty wzajemne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wam kochane za miłe słowa, wymianki są super :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna wymianka! Wykonalyscie przepiekne przedmioty! Gratuluje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. alexls - dziękuję :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...