Obserwatorzy

poniedziałek, 10 maja 2010

Zabawa w 10

Witam :)

Zostałam zaproszona przez Gabrysię do zabawy w  10 zdjęcie.
Polega ona na odszukaniu najstarszego zdjęcia jakie posiadamy na swoim komputerze,  odliczeniu do 10 i umieszczeniu go na swoim blogu wraz z opisem- co zdjęcie przedstawia.


Jest to skan czarno-białej fotografii i ten pulpet obok Gwiazdora to ja :)


Do zabawy zapraszam Agnieszkę, Anię, Alusię39, Alicję i Arlę :)


*****

W zeszłym tygodniu dostałam prezent od Kankanki, która na blogu ogłosiła, że
chciałaby komuś oddać książeczkę Turskiej "Igłą malowane", bo ma dwa wydania


Teraz ma już jedno, bo drugą książkę mam ja :)  Dziękuję bardzo :))))



21 komentarzy:

  1. Died Maroz jak się patrzy :-P tzn chciałam powiedzieć Św. Mikołaj. Szkoda, że nie skanuję starych zdjęć, było by w czym grzebać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspomnienia :) fajna ta zabawa :) można wyszperać zapomniane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do zdjęcia to ekstra.Fajna dziewczynka(żaden pulpet) a gwiazdor taki mizerny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyślałabym,że dokopiesz się do zdjęcia z tych naprawdę starszych;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)

    Jedną z pierwszych rzeczy po zakupie komputera było skanowanie starych fotografii. Zbyt wiele uległo zniszczeniu przy przeprowadzkach i małych dzieciach, więc te, które ocalały chciałam zachować. Zawsze można je potem wydrukować :)

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ja też muszę skanować swoje zdjęcia...
    super,a co tam święty ci podarował-pamiętasz?...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, fajnie zdjęcie:) A książki zazdroszczę!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcie:) ja też gdzieś tam mam podobne, a Mikołaja podobno się bałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajowe zdjęcie! A ja jako dziecię płoche bałam się takich "przebierańców", hehehe:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie. Też mam takie : ja co roku z innym mikołajem. Takie czarno - białe zdjęcia maja swój niepowtarzalny klimat. Zaprosiłaś do zabawy wszystkich na A ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzielna dziewczynka!
    Piękne wspomnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zula, dziękuję za udział w moim candy, teraz siedzę i podliczam :-) Wyniki jeszcze dzisiaj.
    Rozgościłam się na Twoim blogu!

    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Zulu, bardzo chętnie!
    Zastanawiałam się czy dałoby radę np. zamiast jednej dużej serwety komplet małych podkładek pod szklaneczki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcie :) A ja zawsze jak widzę takie fotki z Mikołajem, żałuję, że sama takiej nie mam, do mnie to tylko zawsze niewidzialny Mikołaj przychodził i pod poduchą paczki zostawiał :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcie z Mikołajem ,wspominki takie

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcie :), a i książka na pewno się przyda :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki :)

    Reni - nie pamiętam, pewnie jakieś słodycze

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku nie powinnam do Ciebie zaglądać!!!! Za każdym razem boli mnie głowa:) To zazdrość tak podstępnie kiełkuje. Bo takie cuda jak Ty robisz, to nie na codzień się spotyka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie piękne, takie klimatyczne. A książkę mam od dzieciństwa :) Przydaje się do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka cudna i niezapomniana fotka :)
    Mam też tą książkę :) Dostałam ją od mojej Babci jak miałam ok 6 lat i pierwsze kroki w haftowaniu stawiałam właśnie przy tej książce :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...